Veelgestelde Vragen

Wij streven ernaar u zo volledig mogelijk te informeren over onze dienstverlening en producten. Hieronder vindt u de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Stel dan direct uw vraag via het contactformulier. U ontvangt zo spoedig mogelijk het antwoord op je vraag.

Productinformatie

Informatie over producten kunt u vooral vinden op de pagina van het betreffende product. Als u op de pagina van een product naar onder scrolt vindt u de uitgebreide productinformatie. Extra informatie zoals specificaties, beoordelingen, verzend beperkingen en documenten kunt u nog vinden door te klikken op de kopjes. Daarnaast geven onze blogs extra informatie over allerlei onderwerpen waar de producten betrekking op hebben. Er is een zoekfunctie op de blogpagina waarmee u gemakkelijk blogs over het onderwerp dat u zoekt kunt vinden. Komt u er na het lezen van onze productteksten en blogs nog niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.

In iedere productomschrijving leest u uitgebreid hoe een product werkt. Heeft u na het lezen nog vragen? Stel ze dan aan onze klantenservice.

Bestellingen

Na het afronden van de betaling ontvangt u een e-mail ter bevestiging met alle gegevens van uw bestelling.

Voor het betalen van uw bestelling kunt u kiezen uit meerdere betaalmethodes. Op onze informatiepagina bestellen & betalen vindt u meer informatie over de verschillende betaalmethodes.

Wij hanteren geen minimaal bestelbedrag. Bij een bestelling onder bepaalde bedragen worden er wel verzendkosten gerekend. Dit bestelbedrag verschilt per land. Een overzicht van de verzendkosten vindt u op de pagina levertijd & verzendkosten.

Een product kan 3 verschillende statussen hebben. Het hangt van de status af of een product op voorraad is en wat u kunt doen.

  • Direct leverbaar: product is te bestellen en wordt zo spoedig mogelijk geleverd.
  • 1 week levertijd: product is te bestellen, maar de levering duurt even.
  • Langer geen voorraad: product is op dat moment niet te bestellen. U kunt uw mailadres achterlaten om op de hoogte gehouden te worden over de levering van het product of contact met ons opnemen over een vervangend product. U kunt ook een melding krijgen dat er nog slechts een bepaald aantal producten op voorraad is (bij uitverkopen).

U kunt een bestelling alleen aanpassen als u nog niet betaald heeft. Wanneer de bestelling betaald is wordt deze direct automatisch doorgezonden naar ons magazijn en verpakt. De bestelling is dan niet meer aan te passen.

Als de bestelling nog niet betaald is, kunt u de order annuleren. U kunt de klantenservice hierover mailen. Een betaalde bestelling is echter al doorgezet naar ons magazijn en kan daardoor niet meer geannuleerd worden. U kunt de bestelling wel weigeren aan de deur of de klantenservice mailen voor een kosteloos retour etiket.

Is uw bestelling niet aangekomen of niet compleet? Mail, chat, bel of app even met de klantenservice en we gaan het zo snel mogelijk voor u oplossen.

Betalingen

Na het afronden van de betaling ontvangt u een e-mail ter bevestiging met alle gegevens van uw bestelling. Bij een directe betaling (bijvoorbeeld iDeal of Bancontact) krijgt u gelijk een bevestigingsmail binnen. Bij een zelfstandige betaling (bijvoorbeeld bankoverschrijving of cash opsturen) krijgt u de bevestigingsmail pas binnen als we het bedrag van de bestelling ontvangen hebben. Via de e-mail wordt u vervolgens op de hoogte gehouden over de status van uw bestelling.

Lukt het niet om uw bestelling te betalen? Maak dan gebruik van een andere betaalmethode. Met onderstaande bankgegevens kunt u altijd door middel van een (zelfstandige) bankoverschrijving je bestelling betalen.

Bankgegevens

Naam: D.H.S. Services
IBAN/Bankrekeningnummer: NL55INGB0008485075
Adres: De Trompet 1715, 1967 DB, Heemskerk, Nederland
Bank Naam: ING Bank Bank
Adres: Bijlmerdreef 109, 1102 BW, Amsterdam, Nederland
BIC-code Bank: INGBNL2A
(Codes die nodig zijn voor een Europese Bankoverschrijving kunnen een andere naam hebben in uw land. BIC-code kan ook Sort-code of Swift-code genoemd worden. Indien uw bank-software of -interface 11 cijfers voor de BIC-code vereist, kunt u de volgende BIC-code gebruiken: INGBNL2AXXX)

Nee, u kunt uw bestelling niet betalen met Creditcard of Paypal. Creditcardmaatschappijen vragen een hoge vergoeding voor het gebruik van creditcards. Dit bedrag wordt ingehouden op de betaling die de winkel ontvangt. De tarieven die creditcardmaatschappijen gebruiken, schommelen rond de 10%. Dit bedrag wordt natuurlijk door de winkels doorberekent aan hun klanten. Wij vinden dit een te hoge commissie, zeker als u het vergelijkt met een kostenloze banktransactie. Daarnaast heeft de online winkel te maken met fraudes. Er worden namelijk aankopen gedaan met gestolen creditcards. De winkel stuurt onwetend de producten op naar de frauderende klant. Uiteindelijk ontvangt de winkel de betaling niet, maar wel vaak een boete van de creditcardmaatschappij. Ook deze kosten maken we liever niet. Doordat wij geen creditcard gebruiken, maken wij veel minder kosten en zijn wij de goedkoopste online webshop in Europa!

De bankgegevens op onze website en in onze e-mail zijn juist. Als u vanuit een ander land dan Nederland een bankoverschrijving doet, zorg er dan voor dat u een Europese of internationale bankoverschrijving kiest. Als u een internationale bankoverschrijving doet kunt u onderstaande gegevens gebruiken:

Bankgegevens

Naam: D.H.S. Services
IBAN/Bankrekeningnummer: NL55INGB0008485075
Adres: De Trompet 1715, 1967 DB, Heemskerk, Nederland
Bank Naam: ING Bank Bank
Adres: Bijlmerdreef 109, 1102 BW, Amsterdam, Nederland
BIC-code Bank: INGBNL2A
(Codes die nodig zijn voor een Europese Bankoverschrijving kunnen een andere naam hebben in uw land. BIC-code kan ook Sort-code of Swift-code genoemd worden. Indien uw bank-software of -interface 11 cijfers voor de BIC-code vereist, kunt u de volgende BIC-code gebruiken: INGBNL2AXXX)

U doet de betaling aan D.H.S. Services onder vermelding van het bestelnummer. De betaling is volledig discreet en er worden geen namen van producten genoemd.

Verzendingen

Omdat wij geen minimaal orderbedrag hanteren kunnen wij goedkope orders helaas niet kosteloos verzenden. Wij brengen daarom verzendkosten in rekening. De verzendkosten verschillen per land. Bij bestellingen boven een bepaald bedrag vervallen de verzendkosten en wordt uw bestelling gratis verzonden. Ook de bedragen voor gratis verzending verschillen per land.

Nadat u een bestelling hebt gedaan ontvangt u via de e-mail een Track & Trace code waarmee u de bestelling kunt volgen. Als u de Track & Trace code niet op uw e-mail ontvangen hebt, kunt u de code altijd even opvragen bij onze klantenservice.

Nee, er staan geen logo’s of afbeeldingen op de verpakking. We versturen de artikelen alleen in blanco enveloppen en pakketjes.

Wij versturen alleen orders binnen Europa. Onderstaand een gedetailleerde lijst met landen. Daarbij hebben specifieke producten extra verzendbeperkingen, omdat sommige producten niet legaal zijn in het land van bestemming. Deze verzendbeperkingen worden aangegeven bij de betreffende producten. Tevens worden de verzendbeperkingen voor producten gecontroleerd in de winkelwagen bij het opgeven van de bestemming van uw bestelling.

Wij versturen orders alleen naar de volgende lijst met landen in Europa:

België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.

Leveringen

Als u product beschadigd wordt afgeleverd kunt u hiervoor via de e-mail contact opnemen met onze klantenservice. Stuur de foto’s van het beschadigde product en het bestelnummer even door, zodat wij u een retourlabel en formulier kunnen toesturen waarmee u het product kunt terugsturen.

Wanneer u op het moment van leveren niet thuis bent zal de bezorger uw bestelling altijd proberen af te leveren bij de buren of uw bestelling meenemen naar een afhaalpunt. U dient te allen tijde een briefje in de brievenbus te ontvangen waarop staat waar de bestelling is afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met ons op.

Alleen als u niet thuis bent en alle buren ook niet, zal de bezorger de bestelling afleveren bij een afleverpunt in de buurt.

In de tracking link die u via de e-mail krijgt toegestuurd kunt u zien of uw bestelling in een pakketje of envelop wordt geleverd. Heeft u een LX tracking? Dan betreft het een brievenbuspakket.

Het is niet mogelijk om uw bestelling bij ons op te halen omdat wij enkel een kantoorpand hebben. Al onze producten worden vanuit een extern magazijn verzonden.

Garantie, Reparatie & Retouren

Sommige artikelen kunnen geruild worden. Als u een artikel wilt ruilen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen dan bepalen of het mogelijk is om bestelde artikelen te ruilen.

Indien u ons mailt kunnen wij u voorzien van een retourlabel. Vervolgens kunt u het product gratis terugsturen.

Mail of app de klantenservice met de foto’s en het ordernummer van het artikel dat stuk of beschadigd is. Onze klantenservice kan u dan gelijk van dienst zijn.

U kunt het proberen, maar houd er rekening mee dat uw garantie vervalt.

Contact, Over ons & Wetgeving

Al onze producten zijn volledig legaal en tevens getest. Wanneer een product niet voldoet aan de strenge eisen wordt deze direct uit het assortiment gehaald. We houden de wetgeving nauwlettend in de gaten en zullen te allen tijde alleen legale producten verkopen.

Wij verkopen alleen producten waarbij de minimale vereiste leeftijd 18 jaar is. Het is dus niet mogelijk om producten te bestellen als u 17 jaar of jonger bent. U kunt dit omzeilen, maar u bent strafbaar als u minderjarig bent en tijdens het bestellen toch aangeeft 18 jaar te zijn.

Ja, wij zijn bereikbaar op Whatsapp voor al uw vragen. Op onze contactpagina vindt u een directe link naar onze Whatsapp.

Wij zijn te volgen op social media. Wilt u op de hoogte blijven van aanbiedingen en leuke acties? Houd dan vooral onze Facebookpagina in de gaten.

Nee, wij hebben enkel een online webshop.